Cum să slăbești cu artrita genunchiului. Cum să slăbești cu artrita genunchiului - fotovideoconstanta.ro

Care este cel mai bun plan de slabit pentru a-ti proteja genunchii

În cazul în care exercițiile agraveaza durerea de genunchi sau rigiditatea, nu mai faceti și consultați medicul. Masaj Terapia prin masaj este un alt mijloc benefic de a adăuga rezistență la genunchi și ameliorarea durerii la genunchi.

Impactul scaderii in greutate asupra durerii de genunchi

Masajul regulat ajuta la imbunatatirea circulatiei, astfel încât mai mulți nutrienți ajung in mușchii slabi și articulații pentru a ii face mai puternici. Faceti frectii cu ulei cald de măsline, nucă de cocos sau ulei de muștar pe genunchi. Folosind miscari ferme dar blânde, masati genunchii în sens orar cât și contra-sensului acelor de ceasornic timp de 10 până la 15 minute.

cum să slăbești cu artrita genunchiului

Faceti acest lucru de două ori pe zi, sau după cum este necesar. Inotul Înotul este un exercițiu de aerobic cu impact redus pentru genunchii slabi. Acesta vă permite să lucrati genunchii cu mai putina presiune asupra articulatiilor, ceea ce face, de asemenea, o opțiune de mare pentru persoanele care suferă de dureri de genunchi sau artrita.

Acesta poate reduce rigiditatea genunchiului, intarirea muschilor din jurul articulațiilor genunchiului și întăreste oasele.

Cum sa slabesti mancand ORICE si ORICAND: Nutritie 101 persoane cu dureri articulare

In plus, o imbunatatire generală. Obiectivul este de 30 de minute de înot 5 zile pe săptămână. Cum ar fi  front crawl, spate și fluture sunt benefice pentru articulațiile genunchiului. Evita bras, deoarece plasează cea mai mare presiune asupra articulatiilor genunchiului. Calciu Calciul este esential pentru sanatatea oaselor si lipsa lui poate duce la subțierea și slăbirea oaselor și a osteoporozei.

Pe măsură ce organismul nu poate produce in mod natural  calciu, surse alimentare si suplimentele sunt cele mai bune opțiuni pentru a preveni deficienta acestuia.

Care este cel mai bun plan de slabit pentru a-ti proteja genunchii

Sursele naturale de calciu sunt frunzele de un verde inchislapte, lapte de migdale, branza, migdale, sardine, cereale fortificate cu calciu, suc de portocale fortificat si melasa. Vitamina D Pentru oase optime și sănătate buna, vitamina D este considerata un nutrient important.

Un deficit de vitamina D poate duce la pierderea de masa osoasa si un risc crescut de fracturi cum să slăbești cu artrita genunchiului minime traume. In plus, organismul nu poate absorbi suficient calciu, fara cantitati adecvate de vitamina D.

Organismul produce vitamina D atunci cand este expus la lumina soarelui, astfel încât expuneti genunchii la lumina soarelui dimineața devreme timp de 15 minute pe zi. De asemenea, puteti lua vitamina D din surse alimentare, cum ar fi pește, ulei de ficat de cod, galbenusul de ou si cereale fortificate si produse lactate. Ulei de pește Uleiul de pește conține acizi grași omega-3 denumite acid eicosapentaenoic EPA si acid docosahexaenoic DHAcare poate contribui la consolidarea articulațiilor genunchiului și de a îmbunătăți densitatea oaselor.

Aceasta poate reduce chiar dureri articulare si rigiditate datorita proprietatilor sale anti-inflamatorii.

cum să slăbești cu artrita genunchiului

Include pește de apă rece, cum ar fi ton, macrou și somon, în dieta ta de doua ori pe saptamana. Vitamina C este importantă în formarea colagenului, o componentă majoră a cartilajului genunchiului. Este esențial pentru sinteza colagenului, calitatea matricei osoase și dezvoltarea normală a oaselor.

cum să slăbești cu artrita genunchiului

Mai mult decât atât, aceasta vitamina esentiala imbunatateste densitatea de masa osoasa si reduce riscul de fractură. Unele surse bune de vitamina C includ broccoli, ardei gras, papaya, portocale, lămâie, căpșuni și alte fructe de padure, kiwi, fructe de pădure, conopidă, spanac și varză de Bruxelles.

Suplimentele de vitamina C sunt disponibile sub formă de comprimate masticabile și capsule.

Impactul scaderii in greutate asupra durerii de genunchi

Corpul cântărește mai mult, cu atât mai multe articulații trebuie să lucreze. Dacă sunteți supraponderal, genunchii vor deveni slabi din cauza stresului de a transporta surplusul de greutate. În cazul în care sunt supraponderali sau obezi, consultați medicul dumneavoastră sau un nutritionist pentru a vă ajuta să pierdeti în greutate într-un mod sănătos, treptat.

Acesta va spori stabilitatea și puterea pe genunchi.

cum să slăbești cu artrita genunchiului

Genunchii poate deveni slabi și durerosi din cauza inflamatiei. Pentru a combate inflamația și umflarea, adăugați alimente cu proprietati anti-inflamatorii in dieta.

Boala este cauzata de uzura cartilajului articular, acel tesut care acopera capetele oaselor si care ajuta la miscarea articulatiilor. In forma avansata, cartilajul poate sa dispara complet, ajungandu-se la frictiunea oaselor si remodelarea tesutului osos.

Anumite alimente cu proprietati anti-inflamatorii includ somon, ghimbir, turmeric, ulei de masline, avocado, tarta cu cirese, nuci, afine, cartofi dulci, și spanac. De asemenea, eliminarea alimentelor inflamatorii, cum ar fi produsele din faina alba, orez alb, alimente care conțin zahăr, suc.

Exercitii functionale pentru artroza incipienta a genunchiului

Sfaturi suplimentare Înainte de a face exercitii, faceti incalzire pentru a lubrifia articulatiile si a ridica temperatura corpului. Bucurați-vă de mersul pe jos și cu bicicleta pentru a consolida genunchii. Nu participati la sport care necesita oprirea bruscă și de pornire, sărituri și răsucire.

Cum să slăbești cu artrita genunchiului

Nu mai faceti activități care cauzează dureri în genunchi. Acupunctura poate ajuta la ameliorarea durerii cauzate de osteoartrita genunchiului.

  1. Daca te numeri printre milioanele de oameni care sufera de durere cronica de genunchi, chiar si un numar mic de kilograme in minus iti poate alina suferinta si iti poate reduce riscul de artroza la genunchi gonartroza.
  2. Care este cel mai bun plan de slabit pentru a-ti proteja genunchii
  3. 6 schimbari care pot alina durerea provocata de artrita
  4. Tratarea periei de dureri articulare
  5. Artroza articulației plantare
  6. Ce vitamine pentru durerea în articulațiile musculare

Evita sa stai in picioare tratamentul eficient cu artroza brahială în aceeași poziție pentru prea mult timp. Dacă sunteți fumător sau băutor, este important să cum să slăbești cu artrita genunchiului renunțe. Nu purta pantofi cu toc înalt.

cum să slăbești cu artrita genunchiului

Creșterea aportului de lichide pentru a se înmoaie cartilajului si sa te mentii hidratat. Nu mânca prea multă sare, ceea ce poate contribui la pierderea de calciu.

Informațiiimportante